Manželia Benkovci z Trnavy sú na svoj obchod právom hrdí: Nepoložili ich ani zahraničné reťazce!

Predajňa manželov Evy a Igora Benkovcov v Trnave ponúka produkty, ktoré v iných maloobchodných sieťach zákazníci obvykle nenájdu. Ako sa im to podarilo?

Ilustračný obrázok k článku Manželia Benkovci z Trnavy sú na svoj obchod právom hrdí: Nepoložili ich ani zahraničné reťazce!
Zdroj: AMI Communications Slovakia

V predajni, ktorú otvoril Igor Benko ešte v roku 1999 na trnavskom sídlisku, spolupracuje s manželkou aj dcérou. Ich podnikanie má teda dlhú históriu a primerane k tomu má rodina aj skúseností. Keď vstúpili na slovenský trh, veľké zahraničné reťazce, prežívali ťažké časy. Postupne sa však trh stabilizoval, oni sa upokojili a posilnení novými skúsenosťami sa rozhodli otvoriť ďalšie dve predajne. Celý ten čas aj počas turbulentných období spolupracovali so spoločnosťou METRO. „Vždy sme mali veľmi korektné vzťahy. Dovolím si tvrdiť, že na slovenské pomery až výnimočné. Filozofiou METRO a rovnako aj aliancie Môj obchod, do ktorej sme vstúpili, je predovšetkým akceptovať a chápať naše potreby a rešpektovať nás ako partnera. Vážime si to, pretože sme len malá firma, ktorá takého silného partnera potrebuje viac ako on nás. A vďaka tejto dôvere medzi nami môžeme ísť v spoznávaní zákazníka až k jeho najužším potrebám. Vieme, že mu ich vieme splniť.“

Vstup do aliancie Môj obchod sa ukázal ako správny. Dôkazom toho je aj množstvo trvalých zákazníkov. V čom sa táto predajňa odlišuje od ostatných obchodov? „Myslím si, že je to sortimentom. Môj obchod má svoje značky. Ponúkame teda to, čo iné siete neponúkajú. Napríklad aj produkty drobných partnerov. Tie sú len u nás a sú pre nás dôležité. Ľudí totiž láka možnosť kúpiť si niečo špecifické. Pridanou hodnotou, ktorú ponúkame, je osobný prístup. Keď zákazník príde do našej predajne, snažíme sa mu pomôcť. Či už ide o výber surovín na prípravu nedeľného obedu alebo voľbu medzi tovarom. Chceme, aby bol spokojný. Teší nás, keď sa nám v tom darí. Ale nebolo by to tak, keby sme nespolupracovali s odborníkmi z aliancie Môj obchod. Vďaka nim môžeme vyhovieť všetkým.“

Rovnako radia aj ďalším majiteľom predajní v aliancii Môj obchod. Veď za päť rokov existencie sa ich nazbieralo už takmer 500. Sú to stovky spokojných podnikateľov a desaťtisíce spokojných zákazníkov. Tých, ktorí hľadajú viac, ako ponúkajú neosobné veľké siete – produkty lokálnych dodávateľov, čerstvý a kvalitný sortiment za dobrú cenu a najmä osobný prístup a usmiate predavačky.

(PR správa)

Zdroj: PR
Zdroj: PR
Zdroj: AMI Communications Slovakia

Odporúčame

Tento článok nie je možné komentovať.