Chcete pracovať pre mesto Trnava? Na tejto pozícii môžete zarobiť MINIMÁLNE 1 500 eur
Mesto potrebuje obsadiť ďalšiu zaujímavú pracovnú pozíciu. Čo všetko musia spĺňať uchádzači?
Mesto Trnava zverejnilo výberové konanie na pozíciu referenta verejného obstarávania. Miestom výkonu práce bude Mestský úrad v Trnave.
Pracovná náplň
Referent zodpovedá za realizáciu verejného obstarávania v súlade so zákonom, spolupracuje na tvorbe podkladov pre plán verejného obstarávania na príslušný rok, spolupracuje na tvorbe plánu potrieb, predbežného plánu verejného obstarávania a plánu verejného obstarávania vrátane jeho prípadných zmien a odpovedá za prípravu zadávania jednotlivých zákaziek formou tvorby a spracovania dokumentácie potrebnej k začatiu realizácie verejného obstarávania.
Pripraviť sa musí aj na uskutočňovanie celého procesu verejného obstarávania zákaziek s nízkou hodnotou, podlimitných zákaziek, vrátane využitia elektronického trhoviska, nadlimitných zákaziek a elektronickej aukcie, zabezpečenie potrebnej dokumentácie z procesu verejného obstarávania a spracovanie a zverejňovanie správy a informácie k zákazkám podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Prečítajte si tiež
Platové podmienky
Medzi základné kvalifikačné predpoklady patrí vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (v odbore právo, resp. stavebníctvo výhodou), prax s verejným obstarávaním minimálne 3 roky, pokročilá znalosť práce na PC, zodpovedný, analytický a proaktívny prístup k práci a bezúhonnosť a spôsobilosť na právne úkony.
Uchádzač by mal mať odolnosť voči stresu, schopnosť samostatne rozhodovať, znalosti odboru a vodičský preukaz (B).
Žiadosti je potrebné posielať najneskôr do 31. marca.
Predpokladaný nástup je ihneď, prípadne dohodou a ide o pracovný pomer na jeden rok s možnosťou predĺženia.
„Platové zaradenie: min. 1 500 eur + ďalšie platové dojednania v závislosti od vzdelania, praxe a pracovných skúseností,“ informuje mesto Trnava.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné