Tlačové správy Tlačové správy

Čím viac vášne, tým viac radosti

NEVHODNÉ MLADŠÍM AKO 18 ROKOV. Becherovka spúšťa novú kampaň, osloviť chce mladých nezávislých a sebavedomých ľudí

Ilustračný obrázok k článku Čím viac vášne, tým viac radosti
Zdroj: Dnes24.sk

Na Slovensku prémiovo airovaným televíznym spotom odštartuje Becherovka 1.decembra svoju novú komunikačnú platformu #4everJan. Ústredný headline „Čím viac vášne, tým viac radosti“ má priviesť späť k životu vášeň a radosť Jana Bechera, autora legendárnej zelenej fľaše. Na Slovensku patrí Becherovka k progresívnemu bitter brandu s objemovým nárastom +7% vs LY.

Kampaň #4ever Jan cieli najmä na sebavedomých ľudí, ktorí však majú rešpekt k minulosti a k starým dobrým veciam. „Chceme ukázať, že Becherovka Original je výsledkom vášne človeka, ktorý je dnešným mladým ľuďom vlastne veľmi podobný a môže byť pre nich aj dnes, po viac ako 200 rokoch, inšpiráciou,“ objasňuje novú stratégiu Jiří Vladík, Marketing Manager Becherovka Original pre Českú republiku. Hlavný koncept sa zameriava na vášeň a radosť Jana Bechera, autora ikonickej fľaše. Práve kontrast medzi mladým Janom z prostredia prvej polovice 19.storočia a súčasnými prvkami (napr. kostýmami, účesmi či jazykom) má vzbudiť pozornosť a zmeniť vnímanie značky mladými ľuďmi.

„Nový TV spot Becherovky je výsledkom úzkej spolupráce českého a slovenského tímu, k nemu je však pripravená aj komplexná 360° – už čisto lokálna – komunikácia zameriavajúca sa na celkové zvýšenie vizibility, atraktivity a awareness značky na slovenskom trhu v roku 2016,“ dopĺňa Zuzana Benková, brand manažérka Becherovky pre Slovensko: „Práve ňou chceme osloviť mladých nezávislých ľudí s vlastným názorom.“

Kampaň bude dlhodobá a prvok vášne a nadšenia bude aj naďalej pre spotrebiteľov jej ústredným odkazom. Primárne sa fokusuje na online a On-trade, teda 2 nosné a najrelevantnejšie komunikačné kanály na omladenie cieľovej skupiny. Zároveň pobeží aj podpora v PR a Off-trade. Značka tiež zamieri do komunít a organicky sa objaví na pop-up eventoch alebo napríklad aj medzi elektroswingovou komunitou. Na výrobe TV spotu sa kreatívne podieľali agentúry Havas Worldwide Prague a Dream studios, o lokálne rozšírenie sa na Slovensku postarala agentúra Triad Advertising, primárne aktiváciou v digitále a s presahom do kanálov On aj Off-Trade.

Príbeh TV spotu sa odohráva v alchymistickom laboratóriu mladého Jana Bechera, ktorého múza mu pomôže navrhnúť dnes už legendárnu zelenú fľašu Becherovky. Hlavnými tvárami kampane sú anglickí herci Lewis Kirk a Katie Clarkson-Hill „Protagonisti boli zámerne hľadaní vo Veľkej Británii, ktorá ponúka širšie herecké spektrum a navyše ide o Slovákom neopozerané, zaujímavé tváre,“ približuje Z.Benková, čo predchádzalo výrobe tridsaťsekundového spotu. Samotné natáčanie prebiehalo vo verejnosti neprístupnej oranžérii francúzskeho parku na zámku Dobříš v Českej republike. Nový spot bude na Slovensku nasadený v TV Markíza Group, aj JOJ Group od 1.decembra 2015. Bežať bude počas celého decembra, v novom roku aj vo februári a marci.

Pozrite si nový spot Becherovky Original na https://youtu.be/75qDlOR0UG4

Becherovka Original je jedným z najstarších bitterov na svete. Už viac ako 200 rokov sa vyrába podľa tajnej receptúry, ktorá zabezpečuje jej charakteristickú horko-sladkú chuť a zlatavú farbu. Ide o 100% prírodný produkt, ktorého ročne vyrobí okolo 7 mil. litrov. Becherovka sa vyváža do viac ako 40 krajín sveta a Slovensko spolu s Nemeckom, Ukrajinou a Ruskom patrí medzi jej najväčšie exportné trhy.

Becherovku Original si môžete vychutnať vo svojom obľúbenom bare, ale aj na Facebooku, Youtube a Instagrame.

Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM