Kancelária trnavského primátora hľadá novú posilu! Aký ponúkajú PLAT?
Pokiaľ sa obzeráte po novej práci a nevadí vám poriadna výzva, možno ste na správnej adrese. Je najnovšie výberové konanie stvorené práve pre vás?
Mesto Trnava zverejnilo výberové konanie na obsadenie pozície referent/ka sekretariátu primátora v Kancelárii primátora.
Čo je pracovná náplň?
Referent vybavuje agendu primátora, koordinuje časový manažment sekretariátu, pripravuje porady, prezentácie a pracovné stretnutia a stanovuje priority a efektívne plánuje stretnutia.
Úspešný uchádzač sa bude aj podieľať na organizačnej príprave reprezentačných návštev na radnici a zabezpečovaní ich protokolárneho priebehu, vedie adresár organizácií, inštitúcií a podnikov mesta a iné.
Základným kvalifikačným predpokladom je vysokoškolské vzdelanie II. stupňa – ekonomické zameranie výhodou.
Vítaná je dvojročná prax v požadovanej oblasti. Od uchádzača sa očakáva vysoký stupeň organizovanosti a zvládanie časového manažmentu sekretariátu, stanovenie priorít, plánovanie a samozrejmosťou je diskrétnosť.
Prečítajte si tiež
Výška platu
Chýbať by nemala ani schopnosť samostatne rozhodovať, zdvorilosť a profesionálne komunikačné zručnosti, kultivovaný prejav a vystupovanie znalosť anglického jazyka a vodičský preukaz skupiny B.
„Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi zasielajte na e-mailovú adresu personalne@trnava.sk do 19.2.2023,“ informuje mesto Trnava.
Predpokladaný nástup na pracovnú pozíciu je hneď, prípadne dohodou a ide o pracovný pomer na dobu určitú – zastupovanie rodičovskej dovolenky.
„Platové zaradenie: min. 1 000 eur + ďalšie platové dojednania v závislosti od vzdelania, praxe a pracovných skúseností,“ dodáva mesto.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné