Čech NALOŽIL slovenskej reštaurácii: Vyprážaný syr kvôli futbalu za 17 eur? Ani HO*NO!
Keď je príležitosť, treba pýtať aj "nekresťanské" peniaze? Tým sa zrejme riadia mnohí podnikatelia, ktorí z peňaženiek zákazníkov vedia vytiahnuť neúmerné sumy za inak štandardné veci.

Namiesto pozitívneho športového zážitku a návštevy Slovenska si istý Čech odnáša z našej krajiny iba tie negatívne. Na sociálnych sieťach sa šíri jeho status o tom, že ho vytočila „úžera“ majiteľa jednej z reštaurácií v Dunajskej Strede, ktorá v týchto dňoch žije futbalom EURO21.
Mnoho fanúšikov k nám pricestovalo zo zahraničia, a tak ako to býva pri každom veľkom športovom podujatí či majstrovstvách, raketovo stúpnu ceny ubytovania, taxíkov či jedál a nápojov v reštauráciách.
Jedným z návštevníkov Dunajskej Stredy je aj Čech, ktorý na Instagrame vystupuje pod profilom z_kotle. Pred pár dňami poukázal na praktiku jedného z podnikov v Dunajskej Strede, ktorá ho naozaj vytočila.
Za „smažák“, čiže vyprážaný syr, si podnik vypýtal 17 eur! Ako dodal rozhorčene, mesto sa fakt pripravilo na fanúšikov, aby im vytiahlo z vrecka čo najviac peňazí. Priamo v podniku sa vraj pýtal, či zdvihli ceny pre futbal a dočkal sa úprimnej odpovede šéfa: „Museli sme.“
Táto odpoveď českého fanúšika ešte viac nahnevala a reagoval, že „h**no museli“ s dodatkom, že ľuďom odporúča, aby sa vyprážaného syra v danom podniku radšej vyhli.
V komentároch niektorí píšu, že krok majiteľa je pochopiteľný a deje sa to všade vo svete pri takýchto masových podujatiach. Niektorí hovoria, že súkromník si môže dať cenu akú chce a je na zákazníkovi, či za to zaplatí. Pre mnohých je to skôr otázka „nenažranosti“ a amorálnosti či priam zlej reklamy. V porovnaní so zahraničím ide ozaj o premrštenú cenu. Štandardne si vyprážaný syr viete dať v rámci obedového menu od 6 do 12 eur v tých lepších podnikoch.
„Na EURU v Hamburgu sme mali rybu s hranolkami za 11,99 eura… Toto je teda slušný extrém,“ napísal jeden z komentujúcich.
„Sorry, ale to je ako sťažovať sa, že sú drahšie hotely, keď je v meste nejaké podujatie a tým pádom zvýšený dopyt… Samozrejme, je to prehnané a je to zmrdstvo, ale deje sa to (určite aj v Česku)… rovnako sa dal vybrať aj iný podnik (tým určite tento neobhajujem). Mimo toho pivo na štadiónoch stojí tiež skoro 2× toľko ako normálne…,“ obhajuje krok podniku ďalší komentujúci.
„Kriste. Není dňa, kedy by tento štát nevylial kýbel hanby do sveta,“ zaklincoval Jozef.
Ilustračné foto