Tlačové správy

Viac do prírody s polárnou líškou

Milovníci praktickej módy, nadčasového funkčného designu a prírody majú dôvod na radosť. Bratislavský Aupark je bohatší o prvú predajňu FJALLRAVEN na Slovensku.

Ilustračný obrázok k článku Viac do prírody s polárnou líškou
7
Galéria
Zdroj: Fjällräven

Rovnako ako v ostatných predajniach Fjällräven Shop, aj v Bratislave sa predstavia značky Fjällräven, Hanwag a Primus, pričom hlavnú úlohu hrá oblečenie a vybavenie Fjällräven v znaku s polárnou líškou.

Inšpirovaný skúsenosťami z expedície do Grónska v roku 1966 navrhol zakladateľ spoločnosti Fjällräven, Åke Nordin, bundu do horských podmienok. Avšak bola to viac než len bunda. Stala sa symbolom generácie Švédov, ktorí túžili opustiť mesto, aby objavili okolitú prírodu. Taktiež priniesla novú tkaninu G-1000, ktorá je dodnes základom filozofie materiálov značky Fjällräven.

Nová kolekcia s názvom Greenland, ktorá v rámci outdoorovej produkcie Fjällräven zmenila doslova všetko, je založená na bunde Greenland Jacket. Pod názvom “GREENLAND UPDATED“ prináša značka v roku 2018 líniu odolných, nadčasových a funkčných odevov, ktoré sú spojením dedičstva a vylepšení. Tradičné kúsky sú zdokonalené inováciami podľa posledných trendov, ako napríklad produkty G-1000 so skrytými švami, alebo 3-vrstvový materiál Eco-Shell s impregnáciou bez fluorokarbónov.

Sezóna jar-leto 2018 je inšpirovaná novou generáciou ľudí žijúcich v Grónsku – vedcami a nadšencami prírody z celého sveta, ktorí opustili svoje domovy, aby preskúmali tento nedotknutý ostrov. Modernizovaná kolekcia Greenland je oslavou pre každého, kto sa aktívne snaží o ochranu prírody, preto má prirodzene zvýšenú mieru udržateľnosti. Je vytvorená z udržateľných materiálov a dizajnových riešení – napríklad ľahko vyrobiteľných a opraviteľných zipsov za účelom minimalizácie spotreby materiálu. Jednoznačným cieľom Fjällräven je práve inšpirácia novej generácie na potulky prírodou.

V sortimente predajne Fjällräven nájdete klasické kolekcie všetkých spomínaných značiek – výbavu na výpravy do hôr či na ľahké víkendové prechádzky v lesoch, obuv, batožinu, variče s riadom a ďalšie nevyhnutnosti potrebné na komfortný ale zároveň šetrný pobyt v prírode. Zákazníci a milovníci outdooru sa môžu tešiť aj na tie najhorúcejšie novinky. Nechýbajú dve nové kolekcie legendárneho batohu Kånken, špeciálna séria Re-Kånken a Kånken Mini, ktorý oslavuje zapísanie batohu na zoznam švédskeho úžitkového umenia. Tvoria ju modely v tých najobľúbenejších farbách doplnené o popruhy so vzorom kociek, pruhov či farebných blokov.

Fjällräven konečne v Bratislave: Kolekcia jar-leto 2018
7
Galéria
Zdroj: Fjällräven

Značku Fjällräven založil Åke Nordin v roku 1960 v severoš­védskom mesteč­ku Örnsköldsvik v suteréne jeho domu. Dnes táto spoločnosť vyrába nadčasové, funkčné a odolné outdoorové vybavenie s globálnym dosahom a obchody tejto značky nájdeme vo viac než 20 krajinách sveta. Do produktového radu Fjällräven patrí outdooRové oblečenie pre ženy a mužov, rovnako ako aj batohy, stany a spacie vaky.

Značka Fjällräven vyznáva zodpovedné správanie voči ľuďom, zvieratám aj prírode a tiež podporuje a udržuje záujem o aktivity v prírode. Spoločnosť organizuje dve populárne outdoorové akcie, Fjällräven Classic a Fjällräven Polar, ktorých sa každý rok zúčastnia tisícky ľudí. Fjällräven je súčasťou Fenix Outdoor Group.

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tento správy

Zdroj: Fjällräven
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM