Chcete pracovať v Kancelárii primátora? Trnava hľadá možno práve VÁS!
Sekretariát primátora hľadá výpomoc na zastupovanie počas materskej dovolenky. Trúfate si?
Mesto Trnava hľadá zamestnanca na pozíciu referent/ka sekretariátu primátora v Kancelárii primátora.
Čo vás čaká?
Referent vybavuje tuzemskú i zahraničnú korešpondenciu a bežnú agendu primátora, koordinuje časový manažment sekretariátu, pripravuje porady, prezentácie a pracovné stretnutia a stanovuje priority a efektívne plánuje stretnutia.
Zároveň sa podieľa na organizačnej príprave reprezentačných návštev na radnici a zabezpečovaní ich protokolárneho priebehu, vedie adresár organizácií, inštitúcií a podnikov mesta, vedie evidenciu písomností v informačnom systéme mesta, vybavuje ekonomickú agendu súvisiacu s referátom a iné.
Platové ohodnotenie
Hlavným kvalifikačným predpokladom je úplné stredné odborné vzdelanie (ekonomické zameranie výhodou).
Vítaná je prax v požadovanej oblasti. Medzi ďalšie kritériá a požiadavky patrí osvedčenie/potvrdenie o absolvovaní školenia v oblasti protokolu, vysoký stupeň organizovanosti a zvládanie časového manažmentu sekretariátu, stanovenie priorít, plánovanie, diskrétnosť, počítačové znalosti na užívateľskej úrovni, znalosť cudzieho jazyka, vodičský preukaz skupiny B a ďalšie.
Žiadosti treba posielať najneskôr do 10. júna.
V tomto prípade ide o prácu na dobu určitú – zastupovanie rodičovskej dovolenky.
„Platové zaradenie: min. 1 300 eur + ďalšie platové dojednania v závislosti od vzdelania, praxe a pracovných skúseností,“ informuje radnica.
Ďalšie správy z domova i zo sveta nájdete aj na Dnes24, Facebooku a Instagrame.
Foto: ilustračné